ללחוץ על לקוחות זו בדרך כלל טקטיקה שרק תרחיק את הלקוח מלסגור אתכם עסקה. מכירים את הסיטואציה שאתם רצים לאוטובוס ושנייה לפני שאתם מגיעים לדלת הוא נוסע? ואתם בטוחים שהוא יקלוט אתכם ויעצור אך הדבר לא קורה. איך התחושה? לא נעימה. אז למה לעשות את זה ללקוחות?

הלחץ הזה לא מועיל לאף אחד

זה בדיוק מה שקורה לכל אחד מאיתנו ברגע שאנחנו מבצעים מכירה מסוג PUSH, אנחנו רצים אחרי הלקוח, ולרוב הוא נוסע לנו. אנחנו מרגישים שהנה העסקה כבר הייתה בידיים שלנו, הוא אמר שהוא מעוניין והופ מה קרה? פתאום זה התפספס. התחושה הזו שהלקוח אמר שהוא מעוניין ואז לא מעביר את התשלום או לא עונה היא תחושה שהאוטובוס נוסע לנו שנייה לפני שהגענו לתחנה ועוד רגע כבר עלינו עליו.

ניסוי אחד שהוכיח מה באמת עובד

ביצעתי ניסוי ובדקתי מתוך האנשים שהתעניינו לסדנה שלי מה היה אחוז הסגירה. עם אלו שאני יזמתי איתם כמות שיחות גבוהה יותר לעומת אלא שעשיתי שיחה עוצמתית והשארתי את הכדור במגרש שלהם עם טיזרים קצרים.

להלן הנתונים:

  1. 70% נרשמו לסדנה.
  2. מתוך 70% אלו שביצעתי אליהם שיחות בכמות רבה יותר אחוז ההרשמה עומד על 0%
  3. לעומת זאת אלא שיצרתי איתם הרבה שיחות וניסיון של שכנוע לא נרשמו בסוף והם 30% מתוך המתעניינים.
  4. מתוך ה70% כמות הביטולים שהייתה רגע לפני הסדנה – 0%!

המסקנה: תורידו את הרגל מהגז

כלומר המסקנה ברורה – לא צריך לרדוף אחרי הלקוח, ואם מצאת את עצמך בלופ הזה אז תעצור ותשאל למה מלכתחילה בחרת שכן? כשאנחנו מתלהבים ממשהו שבטוחים שיעזור לצד השני, הצד השני עלול לתפוס את זה כלחץ. לעומת זאת כשאנחנו בטוחים בעצמנו, שואלים את השאלות הנכונות ומייצרים סקרנות, הלקוח ישאל – איך מתקדמים?

 

לקהילת הפייסבוק שלנו

לפניות בווצאפ: 0545305172

להצטרפות לניוזלטר 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *