כמה פעמים קורה שאנחנו חושבים שלא מבינים אותנו או שמי שמולנו בחיים לא יצליח להבין למה אנחנו מתכוונים?
או למשל שאנחנו מנסים להגיד משהו והצד השני לא רק לא מבין, אלא לעיתים מבין בדיוק את ההפך ממה שהתכוונו לומר?
יש אנשים שאנחנו איתם מוצאים את עצמנו חוזרים על הדברים, קצת מאבדים סבלנות, עצבים שעולים, מכירים?


זה קורה כמעט בכל מערכת יחסים בין בני זוג, משפחה, ילדים, קולגות, חברים, מנהלים, עובדים או הלקוחות שלנו.

 

כשהמסר לא עובר אי אפשר להתקדם.
היכולת לתקשר ולהבין מה הדרך הנכונה להעביר את המסר היא קריטית להצלחה בחיים, זה נראה לא פשוט לקחת אחריות על כל מילה שיוצאת לנו מהפה ולהודות שאם משהו לא הבין אותי כנראה לא העברתי את המסר בצורה טובה. הרבה יותר קל לחשוב שהבעיה אצלו.


מי מכם שרוצה לקחת את התקשורת שלו ויכולות העברת המסר צעד אחד קדימה הכתבה הזו בדיוק בשבילכם.

 

 הכירו את 4 האנשים המיוחדים והשונים זה מזה:

הנעימים: אלו האנשים שסביבנו שהכי קל ונעים לנו לדבר איתם, הם תמיד יקשיבו מעולה, יכילו, יהיו סבלניים, הם אוהבים מאוד לקבל תחושת ביטחון ולכן הם יחפשו כמה שיותר מידע למען כך. אלו הלקוחות הטובים ביותר הם לא יחליפו אף ספק שמרוצים ממנו בשביל 100 ש"ח יותר או פחות. הם עלולים להיתפס כחסרי עמוד שדרה וחסרי דעה כי הם יחששו מעימותים ולרוב גם לא יגידו אם משהו מפריע להם. חשוב להשקיע ביחסים איתם כי הם יעריכו את ההשקעה. חשוב לתת להם את הזמן לקבל החלטה אל תאיצו בהם.

 

המגניבים: הם טיפוסים צבעוניים, אוהבים להיות במרכז העניינים, אין מקום שלא יראו או יזהו אותם. חשוב להם להנות מהדרך ומבחינתם לדבר כמה שיותר לספר סיפורים רק לא להיכנס לפרטים. הם אוהבי חברה ואוהבים להנות מהדרך ביחד, אנשים מאוד יצירתיים ומלאי רעיונות. הם יוזמים הכל כל הזמן. איתם חשוב להכות בברזל בעודו הוא חם כי הם מונעים מרגשות, אם עכשיו הם אהבו את מה שראו יקנו אך בערב או למחרת הדבר עלול להשכח והם כבר לא ירצו באותה המידה. עלולים להיתפס מניפולטיביים ולא רציניים בגלל כמות הרעיונות שמשתנה כל הזמן בראשם. הם חיים מדימויים ואיתם חשוב לדבר בתמונות.

 

הפרופסורים: אנשים רציניים חוקרים ובודקים הכל. הם אוהבים דיוק ופרטים וחיים מסדר ותהליכים. חשוב להם לבדוק הכל והם מונעים מפרפקציוניזם, וחוששים מטעויות. הם מסוג הלקוחות שיכולים להתיש מאוד. ולפעמים מרגישים איתם שמשקיעים מאמץ גדול מאוד כיוון שאם סוטים מהדרך שלהם והם לא התכוננו לכך הם חייבים לעצור הכל ולבדוק. ולכן מה שלא יודעים בודקים. חשוב להעניק להם את כל הידע הפרטים הנתונים ולדבר בעובדות.

 

הקצרים בזמן: אלו האנשים שחיים מעוצמה גבוהה מאוד, הם מאוד עסוקים תמיד מחפשים את השורה התחתונה. חשוב לדבר איתם בגובה העיניים אך לתת להם כבוד. הם חיים ממשימה למשימה ומבחינתם הכל חייב לעמוד בלו"ז אם איחרת – שילמת איבדת לקוח והוא לא יעבוד איתכם. הוא נתפס כאדם קר יעיל מיומן ובעל ביטחון עצמי לא נגיש ותחרותי.

 

רוצים לבחון איזה סוג לקוח אתם?

מזמינה אתכם להשאיר פרטים ותוכלו לקבל שאלון במייל.

להשארת פרטים לחצו כאן 

 לפניות בווצאפ: 0545305172

לקהילת הפייסבוק שלנו

להצטרפות לניוזלטר 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *