לא פעם אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים לעתים קרובות בשיחות טלפון, בפגישות במפגשי נטוורקינג או במפגש אקראי עם השאלה – "מה אתה עושה בחיים?"
אני בטוחה שרובכם יודעים להציג את עצמכם בדרך הכי טובה כאשר אתם מכוונים לכך, השאלה מה קורה כשלא תכננתם ושאלו אתכם פתאום?

למה כדאי וחשוב לדעת להציג את עצמכם ואת העיסוק שלכם בדרך עוצמתית ומהירה?

  1. מיקוד – כשאתם מתחילים להסביר מה אתם עושים וזה לא ממוקד רוב הסיכויים שהאדם ממול כבר המשיך הלאה במחשבות שלו. לכן חשוב להעביר את המסר בחצי דקה ובדרך מעוררת את סקרנותו.
  2. איש שיווק נוסף לעסק שלכם – האדם ששאל אתכם בטוח מכיר כמה אנשים שהם הקהל יעד שלך. אם תשקיעו באדם הזה ותשתפו אותו בעיסוק שלכם יכול מאוד להיות שיעלה לו רעיון כבר למי יכול להתאים השירות שלכם.
  3. לקוח נוסף – יכול להיות האדם שאיתו אתם מדברים בדיוק צריך את השירות שלכם. יכול להיות שעוררתם לו צורך בהצגה העצמית וכך מבין שזה השירות שחסר לו כרגע. פוטנציאל גדול לעסקה כשאין "כוונה תחילה" למכור.
  4. ביטחון עצמי – כשאתם יודעים להעביר את המסר במדויק אתם בטוחים בעצמכם יותר ויותר, במה שאתם נותנים ככה שבכל פעם שרק ישאלו תדעו להתאים את התשובה ביחס למקום שאתם נמצאים בו.

אז מה צריך לעשות:

ראשית קחו דף ועט וכתבו:
מה הניסיון שלכם?
כמה שנים אתם עובדים בזה?
כמה אנשים כבר רכשו מכם?
מה ההצלחות שהיו איתם?
מה יצא להם מהשירות/המוצר שלכם?
על מה אתם מתחייבים בשירות שלכם?
לאחר מכן תראו מה הכי רלוונטי להיום ומה הכי חשוב בכל סיטואציה והתאמנו על המסר שאתם רוצים להעביר באנרגיה ושפת גוף פתוחה ומקדמת.

תתמקדו

תזכרו עד 30 שניות, אף אחד לא רוצה באמת למצוא את עצמו בסיטואציה עם משהו שלא מפסיק לדבר על עצמו.
תדייקו את המסר, מה יוצא למי ששאל אתכם ומה התועלות של מה שאתם עושים.
״אתם מכירים את זה כשאנשים לא מצליחים להגדיל את העסקים שלהם למרות שהם ממש רוצים? כאן אני נכנסת לתמונה…״ – השיטה הזו של ״מכירים את זה״ מעוררת בצד השני רצון לשמוע סיפור.
תספרו מה המכירים את זה שלכם.

רוצים שנזקק יחד?
מזמינה אתכם לשתף פה בתגובה
או בכל אחד מהאפשרויות הבאות:

לקהילת הפייסבוק שלנו

לפניות בווצאפ: 0545305172

להצטרפות לניוזלטר 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *